Atzo amaitu zen Italiako Giroa eta gehientxuenok jakingo duzuen bezala irabazlea Iban Basso italiarra izan da. Nagusitasun osoz irabazi du gainera, bigarren izan den Jose Enrique Gutierrezi 9 minutu bainan gehiago atereaz. Hirugarren postua Simonirentzat izan da.Guri dagokigunez jarraian duzute tropeltxoan lorturiko emaitzak. Ikusten duzuten bezala lehia estua izan da azken unerarte:
| Pos | Erabiltzailea | Herria | Puntuak | ||
| 12 | Jan Ullrich | Donostia | 5790 p. | ||
| 16 | erlantze | Donostia | 5736 p. | ||
| 60 | Vinokurov | Donostia | 5327 p. | ||
| 92 | etxebe007 | Donostia | 5195 p. | ||
| 145 | enekiller | Gasteiz | 5034 p. | ||
| 207 | wadecky | Beasain | 4917 p. | ||
| 227 | mmartin | Donostia | 4889 p. | ||
| 255 | poke | Donostia | 4842 p. | ||
| 410 | sagas | Donostia | 4624 p. | ||
| 422 | Punzz | Donostia | 4609 p. | ||
| 457 | Zepe | Donostia | 4570 p. | ||
| 461 | Landa | Donostia | 4559 p. | ||
| 539 | aieup | Donostia | 4475 p. | ||
| 608 | toki | Donostia | 4375 p. | ||
| 613 | E.T. nicovski | Donostia | 4371 p. | ||
| 879 | pol | Donostia | 4060 p. | ||
| 880 | arozena | Azpeitia | 4058 p. | ||
| 969 | Rico Tenientea | Donostia | 3929 p. | ||
| 1002 | urki | Donostia | 3887 p. | ||
| 1070 | Erkus | Donostia | 3784 p. | ||
| 1092 | Iñigo-H | Donostia | 3753 p. | ||
| 1131 | zabaltza | Donostia | 3666 p. | ||
| 1201 | Jon Etxeberria | Donostia | 3502 p. | ||
| 1433 | mista | Donostia | 2777 p. | ||
8 comentarios:
azkena geratu naiz giroan, ke tristeza!!!!!
Nere botoa Phil Collinsentzat!
Tropelean azkenean toki txukuean bukatu dut; Iñigori pasada ona emanez!
Mekanikako apunteak arratsaldean Koldora eramango ditut.
Mundial Fantastico Marca hasi da. ekipoak egiteko epea, ekainaren 9an bukatzen da eta denok parte hartzea espero det. fitxaketa onak egin, eta suerte!
http://marcawas5.recoletos.es/MundialFantastico2006/Controlador
Nico... Trofeos Ayestarán en la C/31 de Agosto...
Por cierto, tenemos que hablar de los regalos de fin de temporada para Patxi, Gazta y sobre todo para Rafa, que hace poco le operaron.
Bai, marca batekin nahikoa dezu. Horrekin 6 kreditu ematen dizute. Talde bat egiteko, 3 puntu.
kanbio bakoitza puntu 1.
Oye spirou, pos dinos si tenemos q comprar algo( si nos dices el q mejor, q tu sabes d esto) o si tenemos q darte dinero( cuanto )...etc, etc, etc. infórmanos. Gracias por la dirección.
Iñigo, trofeoaren bila jun behar gera. hay q encargar con tiempo.
spirouk helbidea jarri digu.
Trofeos Ayestarán en la C/31 de Agosto
"El Sanse ya conoce quién será el primer rival en su camino hacia la Segunda División. Será ni más ni menos que la Unión Deportiva Las Palmas.
Los txuri-urdin se enfrentarán a los isleños el próximo domingo a las 20 horas (hora peninsular) en el Estadio de Gran Canaria en el que será el partido de ida. La Unión Deportiva Las Palmas finalizó la liga en tercer puesto del Grupo I con un total de 67 puntos.
En caso de superar esta eliminatoria, el Sanse debería enfrentarse al vencedor de la eliminatoria entre el Linares y el Badalona."
Gainera, las palmasen partiduetara 35.500 pertsona juten direla irakurri nuen lehengo egunean... ea zorte ona daukaten sansekoek!!
Really amazing! Useful information. All the best.
»
Publicar un comentario