2006-10-27

Bakero kalera

Askok dagoneko badakizuten bezala Jose Mari Bakerok ez du Errealean jarraituko, ez entrenatzaile ez kirol zuzendari bezala. Azken asteetako emaitza kaxkarrek baldintzatu dute irteera hau eta orain ikusi beharko zein eragin duen taldearengan. Bakeroren ordezkoa Migel Angel Lotina bizkaitarra izango da. Ikusiko dugu aldaketa honek jokalariak espabilarazten dituen.

31 comentarios:

Iñigo dijo...

Bueno, ea jokalariek espabilatzen duten. Egia esan ez zait unerik egokiena iruditu Bakero botatzeko. Ostiral batean? Botatzekotan astelehenean bota behar zuten. Baina beno, hobe buelta gehiago ez ematea.

punzz dijo...

Mientras sea para mejor... jeje
ea villarreali irabazten dioten!! animo lotina!!!!!!!

Mista dijo...

iñigo,bihar irunera joango zera?
notak nork jarriko ditu bestela?
ademas, me gustaria ke mi primer gol de la temporada lo garbes con la camara, jejej!!!

geroarte

Zepe dijo...

Ni ere apuntatzen naiz Irunera

Iñigo dijo...

Ba egia esan ez dut gogo gehiegirik Iruna joateko baina ez dakit, ikusiko degu.

Atsaldean nahi dezutena, nik dantza daukak 19:30tan.

sagas dijo...

Iñigo biahr egun pasa Mutrikura.

Anónimo dijo...

apa!!
iñigo ez dizut dortxala artu, baino ala ere ez da arazorik egongo beti eskatu daiteke baten bat. astehartean ez zinen azaldu matrikula orria ematera ta ez genuenez hitz egin.. hanka ondo ez badezu deskantso pixkat egitea hobe da, korrikan ez zaizu pasako

Iñigo dijo...

Asteartean agertu nintzen baina 10 minutu berandu, izan ere hizketan egon ginen hidraulikaseko irakasleakin konbalidazioaren asuntoaz. Gauean deitu nizun mobilera baina ez zenidan erantzun. Barkatu hortaz.

Anónimo dijo...

pelek trofeo bat eman behar zion schumacherri brazilen eta kimi berandu iritsi zen eta ezin izan zuen ikusi. presentadore batek galdetzen dio zer gertatu den ...

Presentador): - "Kimi, te has perdido la entrega del trofeo con Pele"
(Kimi): - "Si"
(Presentador, bromeando): -"?podras reponerte?"
(Kimi): - "jeje, yo.... ESTABA CAGANDO"
(Presentador): -"ok... gracias.... estoooo"

inglesez:
you missed the presentation of pele! Will you get over it??
Yeah, I was....having a shit.

link:http://www.youtube.com/watch?v=unFEx4zih7c&mode=related&search=

Iñigo dijo...

Atsaldean azkenean ze demonio egin behar degu?

Anónimo dijo...

uñai edo iñigorentzat, bihar lasartera nola jun behar dezute?
Aitarekin itzein ber det baña agian ikustera etorriko omen da eta igual kotxea eukiko genuke motxilak uzteko.
aio

Iñigo dijo...

Ni ez noa baina Uñai joatekoa da. Hortaz beakin hitzegin beharko dezu.

Ni naiz baja por lesion, jaja.
Baina lasai, behobia amaitzeko ez da arazorik izango.

Zepe dijo...

Zeintzuk gaude Irunera joateko prest?
Ni bai

Iñigo dijo...

Ni ere, baina topoa zein ordutan dugu?

Anónimo dijo...

aupoa aqui ando viendo unas pajillas del gordo y motivandome un poco para el partido.jornada dura para los equipos del local.TEJIDOS:un partido dificil y con bajas sonadas como la de urki o alarcon por parte del equipo que dirige benigno jimenez.varios son los rumores que señalan a este lejos del banquillo pistatxero.pero anso con su tiro,pol con su pase en largo(o en corto que era eso pol?,jeje), pulmon sagasti dando solidez atras al equipo,jopkins con sus internadas por la banda y el famoso golpeo de juanete que tanto temen los poteros y como no el cazagoles torreto intentaran que benigno siga con ellos una semana mas y que tejidos salga de esa mala racha en la que esta sumegido.
TEJIDOS!!!

Zepe dijo...

Topoaren ordutegia
Irun dela bai, baina non? Topoa hartu eta non geldutu behar gera? Badakizue zelaira iristen?

Iñigo dijo...

Ba egia esan zepe ez dut idearik ere. Uste dut gaur donostin gelditu beharko gerala.

punzz dijo...

Zelaia uste det ventas de irun ondoan dagoela, edo behintzat zelaiaren izena antzekoa da. Beraz parada horretan jeitsita eta bizikletaz junez... ez dakit. Nik ezin det jun ze partidua 6tan dakat.

Anónimo dijo...

AMARA BERRI:jornada dificil para el equipo de amara,el equipo blanquiazul se enfrenta a un recien descendido como es el irun 19...y que tiene a un delantero muy perro.se rumoreaba que nico"el piscinas"podia quedarse fuera de la lista de patxi,pero finalmente por las bajas de ultima ora entro.quien si entra en los planes del mister esta semana es mista,tras haber rsuperado una larga lesion el de gros gozara de unos minutos para deleitar al publico irunfdarra y dejar claro que no a perdido nada.otro que vuelve es eidur arsuaga,veremos si sin la grepa es capaz de rendir al mismo nivel que las anteriores semanas.(habra perdido al fuerza?¿) por otro lado habra que ver la progresion de los habituales entre los 16 elegidos.entre ellos hay dos localeros que sew disputan el puesto,por un lado esta navarro,que esta hinchadisimo por el gol del martes en el entrena y esperomos que no meta que sino vaya noche nos espera...gg(miguel por favor me gustaria oir tu version de la jugada)y por el otro esta jokin alias "sanisimo",que con eso de que a dejau de fumar como le pongan en el banquillo a ver quien se pone alau suyo.gg.antes de irme comentar tambien lo dl mecenario mdesto que se tira del barco y deja al equipo sin recambios en la defensa.

Anónimo dijo...

iva a escribir un poco de txapa de nuestro partido pero no me da tiempo.ale zorte on geroarte

Iñigo dijo...

Gorka kolaboratzaiole moduan fitxatu beharko dugu. Analisi interesgarriak egin dituzu. Mil esker.

niko dijo...

Lan bikaina Gorka. Iñigo oso kronika onak egin ditu, ta nere ustez fitxatu beharko zenun.

Zorte on zuentzat ere Gorka, q el Saltxipi está a la vuelta de la eskina!
Y haber si metes algun golito q ya es hora. O sino el galoper!

Gora Berio! Gora Michael!

Zepe dijo...

Niko non dago zelaia?
Zuk jakin behar dezute

niko dijo...

Xabi, argazkia jartzea lortu det, milagro!!!!

Ba egia esan ez dakit, baina hau irakurri det orain:
"Las nuevas instalaciones deportivas de Ugalde-Ventas, situadas en los terrenos del antiguo cuartel".

galdetu aber non dagoen el antiguo cuartel, ta hor dago zelaia. Berria da zelaia, atzo ireki zuten.

niko dijo...

Bueno lengo astean ireki zuten, jeje, baina berria da

Mista dijo...

voy para el lokal, destino Irun.Parto hacia un sueño...volver a jugar con mi akipo, amara berri 615 dias despues de aquella fatidica mañana de domingo(20 de febrero de 2005).

Espero que todo vaya bien.

Geroarte mutilak!!!

Zepe dijo...

Topoan juteko 16:40 anoetako geltokian(16:48tan ateratzen da). Punzzek esan duen bezala zelaia estaziotek gertu dagoela uste det(17:13tan irsten da trena).

Iñigo dijo...

Ta ze goaz, zu ta ni bakarrik? Ez al dator beste inor?

punzz dijo...

Iñigo, deitu toki-ri ze berak ez du jokatu behar eta agian kotxez doa edo ez dakit

sagas dijo...

TE-JI-DOS!!!

niko dijo...

TEJIDOS, mister gaucho se ofrece a entrenaros a partir de esta semana. Os prometo q os voy a llevar a la gloria.

Equipo hay, buena defensa, fuerza, calidad tecnica, compañerismo, hay buen ambiente, y gol. Solo os hace falta un poco de fisico, y sobretodo, disciplina táctica.

Y de eso me encargo yo. La charla tactica será en el lokal una vez a la semana. Movimientos en defensa, en ataque, rotaciones, presion a todo campo, defensa en zona... y alguna jugada de estrategia.

Y todo gratis, no cobro.jeje. Q os parece?

Bisitak