Gaurkoan amaratarrek garaipen bikaina erdietsi dute Irunen. Taldeak joko serio eta sendoa burutu du, ongi defentsan eta huts egin gabe aurrealdean. Goleatzaileak Jokin, Alberto eta Ruben izan dira. Azpimarratu beharra dago Albertok erdietsiriko gola, areatik kanpo jaurti eta atezainaren gainetik loratuaz. Espero dezagun taldeak bide honi eustea.
Hala ere guretzat berezia izan da batit bat Mikelen berragertzea, denok baitakigu zelako gogoa zuen berriro ere futbolean lehian aritzeko. Hortaz espero dezagun hurrengo partidetan ere zelai gainean jokatzen ikustea, armailetan maldizioka partez. Zorionak Mista!
Partiduko notak (eskerrak eman Zeperi apartatu honetan eginiko lanagatik):
Godoy: 4
Espi: 4
Montoya: 4
Miguel: 5
Asteinza: 4
Arsuaga: 4
Pablo: 4
Alberto: 4
Ibai: 3
Ruben: 4
Jokin: 4
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Navarro: 3
Niko: 3
Mista: 3
Iñurri: -
Hala ere guretzat berezia izan da batit bat Mikelen berragertzea, denok baitakigu zelako gogoa zuen berriro ere futbolean lehian aritzeko. Hortaz espero dezagun hurrengo partidetan ere zelai gainean jokatzen ikustea, armailetan maldizioka partez. Zorionak Mista!
Partiduko notak (eskerrak eman Zeperi apartatu honetan eginiko lanagatik):
Godoy: 4
Espi: 4
Montoya: 4
Miguel: 5
Asteinza: 4
Arsuaga: 4
Pablo: 4
Alberto: 4
Ibai: 3
Ruben: 4
Jokin: 4
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Navarro: 3
Niko: 3
Mista: 3
Iñurri: -
61 comentarios:
BRUESAK irabazi egin du!!!!!!! 73-81
Zepe, eskerrik asko emailagatik.
TE-JI-DOS!!!
Argazkiak bidaltzean jarriko dut albistea. Gauza bat, zenbat galdu dezute azkenean? Zeren lokalean ez zeude oso ziur.
mucho-poco
Uste det ez naizela gauean aterako denboraldi batez. Ze nazkagarri zeuden tabernak...
Lasai iñigo ez duzu albisterik jartzeko beharrik (egia esan hobeto irabazten dugunean bakarrik jarri albistea, albistea partidu bat irabaztea baita!!) bestela gure kalterako izango da jendeak gutaz barre egingo baitu. Mila esker zure konprentsioagaitik
TEJIDOS!!! mister gaucho se ofrece a entrenaros a partir de esta semana. Os prometo q os voy a llevar a la gloria.
Equipo hay, buena defensa, fuerza, calidad tecnica, compañerismo, hay buen ambiente, y gol. Solo os hace falta un poco de fisico, y sobretodo, disciplina táctica.
Y de eso me encargo yo. La charla tactica será en el lokal una vez a la semana. Movimientos en defensa, en ataque, rotaciones, presion a todo campo, defensa en zona... y alguna jugada de estrategia.
Y todo gratis, no cobro.jeje. Q os parece?
GORA TEJIDOS!
http://www.geocities.com/
CapeCanaveral/6009/tactica.htm
La tactica en el futbol sala.
Lehiotik errealeko bandera jarri dut dagoeneko. Gaur denak errealarekin!
Eskertzen dira hitz horiek. Hala ere egon zaite lasai, gustoko dugulako goaz, hortaz eskerrak nork nori eman behar dizkion ez dut horren garbi ikusten.
Bitartean taldeak segi dezala horrela.
hoy hay partido d futbol sala en estadio 2 yo voy a verlo en el local
que gran canción Iñigo.
Aunque deberías de hacer caso a las recomendaciones que te pone la gente ;-).
Ze abestitaz ari zara? Bideokoa?
Ados nago toki.Dagoeneko iñigok nota aldatu du, beraz zuk esan bezela, miguel kapitainak bere lehenengo "5"a badu,merezitakoa gainera!!
Miguel, qué casta!!!!!5 hori ondo merezita!!Lan bikaina Amara Berri!!!
Real Madrid. ¡ Cassano ha sido apartado del equipo por insultar a Capello !
jajajaajajaja
Portzierto, arruabarrenak eskuarekin sartzen du.....
Estoy emocionado... Ayer leí la crónica y ya estaba satisfecho con el 4. Y hoy me encuentro con un 5.
Eskerrik asko denoi!!!
hombreee, ya era hora de recibir visitas tan gratas como las vuestras( Aner eta Spirou ).Ondo segi eta AUPA AMARA BERRI!!!!!!!
Garrantzi handikoa izango da asteburu honetako partidua. Irabazi ezkero taldeak gorakada nabarmena izan dezake.
Bai Iñigo bideoko abestiaz ari nintzen.
Hurrengo abestirako gomendio bat.
http://www.megaupload.com/?d=TDCLB966
Imitación a Acebes en plan el anuncio de Be water.
http://www.youtube.com/watch?v=Vlra0AybmQA&eurl=
Hay a saco de estos son de un programa de tv3 que es muy risas.
Un video de lobato con alonso en el coche en el viejo nurburgring. Lobato va bastante acojonado...
www.youtube.com/watch?v=AbqR-KmLJ_w
lehen Tokik galdetu dit ea noiz den "koti"-ra juteko deitu beharrreko eguna. Lista bat egin beharko genuke nortzuk nahi duten jun.
TENIS: reserva a partir del lunes 6 de noviembre a las 16:30. Recogida de entradas los días viernes 10 y sábado 11 de 4 a 8 de la tarde.
Los números para llamar son el 943 473601 y 943 460439.
Con el fin de que la máxima cantidad de personas consigan sus entradas, el número máximo de reservas será de 4 por llamada.
Hoberena nere ustez 3-4en artean arduratzea eta pertsona horiei esan nortzuek jungo diran. Bihar goizean bestela lokalean jarriko det lista jendea apuntatzeko.
Oso ondo punzzz. asi me gusta, informado!!! yo me apunto:
Lista:
1-Niko
Niko lokaleko kortxoan utziko det Lista
Hoy entreno a la hora y lugar habituales:
Martutene, 20:45h.
Lokalean dago lista, nahi duenak apuntatu dadila.
Gogoratu sarrerak lehengo urtean bezela edo hagia pixka bat garestituko zutela....
garestitu?????????????????
No sería nada raro, no me sorprendería que costase 70 €..., ya que el año pasau valian 65, no??? zehazki ez naiz gogoratzen. Baina prezioak ez dituzte jartzen web-ean.
hoy entrena fijo!!!
pero como que mañana puede haber partido?
Yo me apunto al coti. Arratsaldean??
este mensaje va pa los entendidos en ordenadores:
Me gustaria formatear el ordenador, porke ultiman¡mente esta fallando y paso de llevarlo a un tecnico pa ke me cobren 60 eurazos.
Que hay que hacer?
Que CD´s hacne falta luego para instalar el xp,office y todas esas cosas?
Ea hurrengo egunetan erantzunak dauzkadan
Mila esker,
Yo desde luego no dejaría un formateo en manos de los Sotres brothers.
Aunque dificil no es, solo tienes que borrarlo todo y volverlo a instalar.
Y pa instalar el Xp y el office hacen falta evidentemente los Cd's de windows y del office jejeje.
Y algún driver que otro que puedes descargar de internete.
mila esker sagas.
mañana si eso me explicas algo mas en la uni
tendre que preguntar si xepe, iñigo, hopkins..tienen esos cd´s y que tb me expliquen algo.
Ya se ke no esta en muy buenas manos el ordenador tratandose de niko y de mi, pero antes de ke me cobren un paston lo voy a intentar, y sino luego ya lo llevare al tecnico
Te los puedes bajar del emule sin problema. Luego te pedirá un número de serie o algo así que supongo que con el KeyGen o así lo podrás sacar.
joder vaya lio!!ke es eso de keygen??
Es KeyGenerator, te genera claves para programas o juegos y esas cosas. Aunque no tengo ni idea de si necesitaras esto, a lo mejor si te lo bajas te viene con algo ya no se.
pol ya han salido las notas del ega.he aprobau!no voy a cantar vistoria pero tengo el ega en el bolsillo solo me falta el ahozko
iñigo, lertxundi, endika edo aitor erregerena pribilejiatuok norbaitek utziko dit bere behobiako dortsala eskaneatzeko? numeroak ordenez aldatuko ditut ta ez da igarriko zuena dela. nik badaukat skanerra bestela norbaitek mailez bidaltzea mesedez.
eskerrik asko!!
ah, gogoratu entrenamendu ofiziala egin behar degula. aurten tiempazo!
UÑAI GENTUZA!!!! korre como infiltrau, sin dorsal ni nada, o disfrazau!
Unai, nik nahi badezu utziko dizut.
Ni aste bat eta piko geldi egon eta gero oraintxen noa korrika pixkat egitera. Egia esan entrenamendu kaxkar xamarra egiten ari naiz azken txanpa honetan.
5:30 en el balda pol.
yo kedaria 4:45 afuera como la ultima vez.
que putos mafiosos los d la behobia asi hasta mi abuela. Ese tejidos! me han pasao info del equipo contrario y este es nuestro finde! niko el viernes concentración en el local.
Nolatan ez du parte hartuko? Bera da eta hobekien prestatuta dagona!
ba daramat 7 egun entrenatu eta ezer egin barik. gastroeintiritis edo antzeko zehoze hartu det. oso ahul utzi nau.kaguen todo!!!burumakur nago.
ez naiz gai ikusten 20 km egiteko
k pasa txabales!!
aki os escribo desde bilbo..unai me abandonau en la farra bilbaina y no salgo...kon las ganas k tenia...xro bueno el finde la liamos!
mikel, los cd's del office y todo eso lo tengo todo en un dvd maravilloso y no te ace falta nada mas, si tienes lector dvd, problema solucionau, lo k ace falta es 1poko de paciencia y buen humor, oseak aleja a kue en el proceso..jejeje es broma ese kue!!
bueno NIKO GAUCHO tejidos necesita de tu ayuda (o algo mas tb..), y de afición tb!! oseak os kiero ver a todos en el balda, k este finde no teneis la "escusa" de k jugais o juega amara berri.
bueno txabales, os dejo k le estoy metiendo unas palizas a moro al pro6 jaja mñn nos vemos, BIARARTE!!
Piden 1 año y 6 meses de carcel para los integrantes de SA.
Esto es un cachondeo y una verguenza.
http://www.soziedadalkoholika.com/
Noticias/LaSoziedad.htm
Por cierto zorionak Gork.
Ba Aitor, beste bat behobia korrituko ez duena. Gaur korrika egitera joan naiz aste bat geldi egon ostean belauneko min bategatik. Bada gaur dena ongi joan da Peine del vientora iritsi naizen arte. Bapatean belaunan pintxazo moduko bat sentitu det eta oinez bueltatu beharra izan det, 40 minutu oinez eta hotzak jota!!!
Ba hori, bihar ikusiko det nola jeikitzen naizen baina ziurrenik nire anaiak korrituko du nire partez.
Gezurra dirudi!
joder, vaya plan!!!voy a tener que correr yo!!!jajaja.
oye, ke no estoy convocado con amara berri pal domingo(eske hoy no e ido a entrenar), asike si a tejidos le hace falta gente...ya se que estay de sobra, no pasa nada, pero que sepais que seria un orgullo para mi.Sino, os iré a animar.
El Gaucho está preparado para jugar con Tejidos. Eso si, si me fichais y no estais muchos, no kiero molestar.
Pero de todas formas, mña por la tarde charla en el lokal. No podeis faltar. Este finde 6-0 !!
Bale hermanos ahi os veo, dispuestos a dar el callo! Por mi jugar los dos, ganaríamos mucho, aer cuantos estamos, yo creo q cuantos + mejor xro igual stamos d +. Mañana hablamos.
por mi trankis,ke si sois muchos es normal, tampoco es plan. solo es un ofrecimiento, solo es pa ke sepais ke estoy dispuesto
mista kedamos pa ir al lokal?
Aviso para navegantes: Astelehenean da kotilloi-ra juteko deitu beharreko eguna beraz dudan zaudetenak azkar erabaki....
Ondo punz!!! estas haciendo un gran trabajo!
Pol, la charla no tiene una hora de inicio fijada. Comenzará cuando haya un numero suficiente de jugadores de Tejidos, unos 5.
http://www.megaupload.com/
?d=FV3IOZWZ
ISMAEL SERRANO, que crack!
sagas, yo salgo hacia el lokal en 10 minutos
cuando salga de casa te hago perdida y nos vemos en la parada
aiooo
Publicar un comentario