
Biharko partiduak esames ugari sortarazi ditu astean zehar eta oraindik ere ikusteko dago zelako jarrera agertuko duen Osasunak. Argi dagoen gauza bakarra gorritxoen zaletuak Erreala animatzeko prest agertuko direla, espero dezagun honek nolabaiteko eragina izan dezan.
Hortaz bihar arratsaldeko 17:00tan patua jokoan izango du gure zoro talde honek, espero dezagun ilusioak bizirik jarrai dezala beste aste batez bada ere.
Hortaz bihar arratsaldeko 17:00tan patua jokoan izango du gure zoro talde honek, espero dezagun ilusioak bizirik jarrai dezala beste aste batez bada ere.
70 comentarios:
Oiartzunera joateko 17:20 Gipuzkoako Plazako autobus geltokian.
Egia esan ez dakit joan beharko nukeen baina beno, ea orain zeozer ikasten dedan.
AUPA ERREALA!!!!
OSASUNA!!!DÉJATE PERDER!!!
Gaur berriro ere euskal herrian hauteskunde antidemokratikoak egiten ari dira, okerrena gainera jendeak ez dugula hau arraro ikusten, oinarrizko eskubideen urraketa pairatzen ari garenok, berau salatu eta gure bozka ANVri emango diogu.
Gure bozkarekin GUZTION eskubideak errespetatuz.
Bozkatu EAE-ANV
Bozkatu EAE-ANV.
Dejar que cadauno vote lo que le salga de ahi abajo.
Aitor ta ni en el Donosti ikusiko deu!!
Mozto
AUPA LA REAL!!!!
puta real de mierda.
de momento a segunda y merecidamente gainea.
mercenarios, HUEVONES!
Hemen botoa eskatzen duenak aurpegia eman dezala.
Urki enkaputxau!
PUTA MIERDA LA REAL!!!!
KAUEN LA OSTIAAAAAAAAAAA!!!!
norbaitek daki rapidshare eta hauetan nola jetsi daitekeen 10 mila ordu zain egon gabe??
mila esker, saiatu naiz erregistroa aldatzen baina ezer ez, me estoy desesperando
Errezena routerra reseteatzea da IPa aldatzeko
Zepe, indurain 11. geratu zen 1996ko Tourrean, Rijs-etik 14'14''ra. Podiuma Rijs-ek, Ulrich-ek eta Virenque-k osatu zuten.
Nadie va a hablar de la noticia bomba del domingo??
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡todos a una, PUTA OSASUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PP GANADOR!!!!
puto OSASUNA!!! Pero los jugadores y el entrenado.
KUKO MUERETE!!!
Osasunako jarraitzaileak oso ondo partatu ziren, batez ere Indar Gorrikoek.
La culpa de que la real no ganara en el sadar es de osasuna, no que lotina hiciera una super alineacion...
La culpa de que la real baje tambien es de osasuna ya que no ganó en getafe, ni contra el valencia en casa, ni contra el athletic...
aqui hay tomate!!!
y no es por el futbol
es por amorrrr
Me honra que en un blog como este arropeis al PP que ha sido ganador en la comunidad de Madrid y en la capital española con un 51 % de votos a favor lo que dice tenemos muchas opciones para ganar las generales!! Gracias a todos vosotros
no me parece bien que los equipos de futbol se dejen, ya que resulta que la liga es una competición en la que se supone que siempre quieres ganar.SI no te juegas nada pos tb entiendo q jueges sin presión y q el sacrificio sea menor.
Pos realmente tmp me pareceria bien k Osasuna se hubiese dejau ayer.Pro resulta k en el futbol "competitivo" q vivimos se da la situación de que los equipos se dejan,ya sea pos cercanía, cariño....Y así la real se dejó cntra el Osasuna, no hace muchos años ya k d esa manera se salvan: LA REAL SE DEJÓ DESCARADAMENTE !!!!
Desde mi punto de vista esta mal, pero existiendo un vinculo de cariño y en el momento, yo (aficionado de la real , y del futbol, aunk kada vez menos)aplaudí esa "victoria".
Total k unos años más tarde se una situación muy parecida.Y aunk osasuna no estab matemáticamente salvau, solo le faltaba 1 punto, fue a por todas, a pesar de k la afición rojilla se portase grandiosamente (siempre se agradecérá) apoyando en casi todo momento al ekipo contrario al suyo, y a la real en vez de 2 le pudo caer una manita trankilamente
(algo q no es de extrañar en un ekipo k no sabe dar + de 4 pases seguidos y en el k desaparce savio y parece k no ay ekipo) ya k sigue teniendo una plantilla media de segunda división.
Apesar de todo lo único q puedo decir es k Osasuna como entidad me ha decepcionado y han logrado k les guarde rencor, x lo tanto lo único k puedo decir es:
EZKERRIKASKO OSASUNA !
pd: prdon x la txapa
Azken denboraldietan EHUko ikasle finena eta etorkizunean unibertsitateko itzuli luzeak irabazteko Amara Berriko promesa den Iñigo Azurmendi bere ikasketa maila eskaxa dela-eta auzotarrak atsekabetuta ditu.
Txoritxoek eta mingain luzeek ordea azkar kaleratu dituzte errendimendu makal honen ondorioak azaltzeko zurrumurruak. Horietan lehenengoa Bilbon eginten ari den bizitza txarrarekin zerikusia du. Gure erredakziotik iritsi zaigun eta kontrastatu berri dugun informazioa besterik ez dugu argitara ematen, eta horiek horrela, udaberriko tximeletak bezala Iñigok hormonak aztoratuta ditu.
Zein da egoera honen arrazoia? Nor da egoera honen erantzulea?
Orain arte lortutako emaitza baliogabetuta gera ez daitezen, Telekomeko txirrindulariek egin bezalaxe, prentsaurrekoan horren aztoratuta ibiltzearen arrazoiak azaltzea biziki eskatzen dugu.
Eskerrik asko!
Txakalaldiak harrapatuko zaitu Iñigo!
BIBA KAKA ZAHARRA
Kakaegileaz nator Errenteriatik,
lau kuarto emain nitun egiteagatik.
Rau, rau, rau, rakataplau hau duk umoria, utzi alde batera euskaldu jendia.
Horra, bada, osaba, alegratu bedi:
kaka galanki ein dut eder eta lodi.
Rau, rau, rau, rakataplau hau duk umoria, utzi alde batera euskaldu jendia.
Gorputzetik libratzen hasi naiz bastante, ohetik jeiki eta orinala bete.
Rau, rau, rau, rakataplau hau duk umoria, utzi alde batera euskaldu jendia.
...
Jendiak egin arren irri-arra farra, fuera mokordua eta biba kaka zarra.
Rau, rau, rau, rakataplau hau duk umoria, utzi alde batera euskaldu jendia.
A zer kabroi puxkak zareten, orain ere hementxen naiz ordengailu aurrean ariketatxoak egiten.
Periko; 2007ko Tourra komentatzeko Xabier Usabiaga kontratatuko du RTVEak. Helduiozu berriro dopingaren trenari.
Xabier Usabiaga nire aldean hutsaren hurrengaoa da. Iñigo Love aferaren inguruan informazio gehiago jakin nahi baduzue telbista kontratu berria izan arte itxoin beharko duzue.
Periko; eitb-ek Iñigoren bihotzaz duzun informazioren truke lan-kontratua luzatzeko prest dago. Tartetxo bat egingo dizugu Lejarreta eta Txomin Perurenaren artean; Osa anaiak ez dabiltza oso fin.
Periko; ikusi nork ateratzen dizkizun babak eltzetik. Iñigok hauspoa beharrean beste zerbait du bero-bero.
utz ezazue gizona pakean!! egin dezala nahi dabena!!
Aupa mutilak!
Norbaitek al daku zer egin duen azkenean Martutenek? Izango degu derbia berriro urrengo urtean edo libratu egin dira azkenean?
martutenek ezin izan dio mailari eutsi.datorren urtean 1regionalen jolastuko du
aupa pablo!
El martutene ha bajau, perdio 4-1 kontra el pasajes i eso ke empezo gnando 0-1, por lo tanto el año que viene si nos toca en el mismo grupo tenemos un derbi intenso contra ellos!!jejeje.
Joxpi:
q pasa txabales!
aver, me han llamao de get in para montar el concierto de los ROLLING,asi que el que sea de get in que llame para montar. Lo digo porque igual cogen a mas gente y se llena el cupo.El dia de montar empieza el 18.El tio de GET IN me dijo que a partir del 1 de junio empezaria a organizar todo.
Bueno,ya hablaremos
NAVASCUAS seguis teniendo campo todavia¿
estaria bien jugar un partidito si estamos sificientes
partido si hay campo:
-galas
-topo
-gorka
partidito:
-navarro
-arsuaga
-galas
-pablo
-topo
-mikel.I
-eneko.A
-Joxe
-murgi
-alarcon
-langosta
-monre
-toki
-gorka
Epa, ni atsaldean Ernestera noa ikastera. A tope!
partidito:
-navarro
-arsuaga
-galas
-pablo
-topo
-mikel.I
-eneko.A
-Joxe
-murgi
-alarcon
-langosta
-monre
-toki
-gorka
-aner
A qué hora sería? 21:30?
Si Aner, 9,30 empieza a y 15 o asi pa cambiarnos y k os de una charlita pa manteneros en tensión.......
si no estais demasiados yo ya me apunto.
aber txabales voy a hacer unos descartes de ultima hora:
1 navarro
2-arsuaga
3-galas
4-pablo
5-topo
6-mikel.I
7-eneko.A
8-Joxe
9-murgi
10-alarcon
11-langosta
12-toki
13-gorka
14-aner
monre queda fuera de la lista por decision tecnica. quedamos de momento 9.15 en martu. digo de momento por que patxi no me coge el movil (pa preguntarle si tenemos campo)
aber patxi me ha dixo que nosotros veremos que hacer. el unico inconveniente es el viejo del campo. yo por mi vamos y que le den por culo al viejo. asi que quedamos ya definitivo 9.15 en martutene
a ver!! yo me apunto, pa joder la marrana y ser impares.....asi q a llamar a uno mas....
9h15tan danok topea eh!!sin marikonadas!!
puto korta jodiendo la marrana!!!tendre que exar mano de la agenda y hacer algun fitxaje
1 navarro
2-arsuaga
3-galas
4-pablo
5-topo
6-mikel.I
7-eneko.A
8-Joxe
9-murgi
10-alarcon
11-langosta
12-toki
13-gorka
14-aner
15-jokin
Ke pasa! Ke me apunto yo tb!
solo que igual llego un poco tarde, un meso asi!!
www.marca.com
"Miguel Fuentes pone su cargo de presidente a disposición de los accionistas"
Zelaira gatoz ... etxera,
kanpora baña ... etxera,
Anoetara... etxera,
animatzen hustu eta
amets bat betetzera.
Arro eta pozik gatoz
gaur Anoetara,
umetatik Realaren
jarraitzaile gara.
Harmailatik zelaira ta
zelaitikan harmailara,
guztion amets bakarra
“txuri urdina” da.
Zelaira gatoz ... etxera,
kanpora baña ... etxera,
Anoetara... etxera,
animatzen hustu eta
amets bat betetzera.
Zeinek esan du zaleak
ez dula indarrik;
jokalariek badute
laguntza beharrik.
“Aupa Real” esatean
milaka ume eztarrik,
zelaikoak ez zaizkigu
sentitzen bakarrik.
Zelaira gatoz ... etxera,
kanpora baña ... etxera,
Anoetara... etxera,
animatzen hustu eta
amets bat bete - tze - ra.
AUPA ERREALA KAGUEN LA LETXE!!!!!
Olvidemonos de Ronaldinhos, Bechams,Savios,Kakas y compañia...
Agur eta ohore a toda esta gente que ha hecho grande al futbol (asko falta dira, Rafa Paz haundia kasu):
http://usuarios.lycos.es/labibliotecademufasa/id33.htm
Antidoping a Di Luca YA!!
Cunego facinerioso.
Como está el temita....
1 Zepe 21 805
2 Gaucho 34 805
3 Sagas 25 775
4 Reto 37 769
5 Gorkaeff 35 714
6 Kimi 23 703
7 Punzzz 27 703
8 "El Jonki" 31 670
9 Mista 15 642
10 Toki 35 632
11 Topo 14 621
12 Siempre Zlatan 31 512
13 MIGU´s 20 488
al parecer hoy no hay partido
navarro si hay campo yo ya jugaba un partidito
yo tambien
rober pasate x el local si kieres, al final no hay partido
tu tb xabi
concierto de patty smith, bob dylan, paul simon , neil young y oasis en londres en agosto quien se apunta?
mañana cena del club a q hora y donde ?
9 en santiagomendi
esta a unos 7km mas aya del aizkorri
ZIGANDA HIJO DE PUTA, HIJO DE LA GRAN PUTA!!!!!!!!!!!
sisi ziganda eres el mas hijo puta!como pongas a los suplentes esta semana te voy a arrancar el pelo y me voy a hacer una peluka
Ziganda eres un CABRON!!!
Dice: No es primordial ganar el partido contra el Betis.
El muy cabron sacará a los suplentes y tambien algunos del filial.
Parece ke está haciendo keriendo pa ke se joda la Real.
a alguien le hace quedar en amara pa exar unas birras antes de ir a la cena de ekipo??
fazil!
Yo me apunto i mista niko i asi tambien! por ti a ke hora?
otro ke se apunta pa tomar unas birras!!
Alguien pa ser el tesorero de este mes!!!
Geroarte!!
Mayo escapau y con opciones de ganar la etapa y la ostia, que va a ser lo siguiente, que la real se salve????
yo quedaba a las 19.30 en el local ya pa ir a exar unas birras. que os parece??
OK Navarro!!
Ke hoy a la noche farron?
Iban Mayo benetan Zorionak!!
Publicar un comentario