FUTBOLA
LEHENENGO MAILA
Real Sociedad - Celta Ig. 17.00 Anoeta
GORENGOEN MAILA
Berio - Aurrera de Ondarroa Ig. 10.30 Berio
SASKIBALOIA
ACB LIGA (PLAYOFF-AK)
Unicaja Malaga - TAU Cerámica Ig. 12.30 Martin Carpena
BIGARREN ERREGIONAL MAILA
DKS - KATU-KALE KA-1173 Lar. 20.00 Balda polikiroldegia
TXIRRINDULARITZA
GIRO-A
Aste guztian zehar.
99 comentarios:
Cena de equipo
AMARA BERRI K.E. - 1ª REGIONAL
(Jugadores, ex-jugadores y simpatizantes)
HOY, SÁBADO, 19-05-2007
MENÚ:
-- Entremeses --
Pulpo a la gallega
-- 1er Plato --
Merluza a la americana
-- 2o Plato --
Solomillo con verdurtitas y piquillos
-- Postre --
Sorbete de Maracuyá al cava.
-- Cafés, copas y puro --
PRECIO Aprox.:
18€ (Bebida incluida)
Mozto, he contado contigo. Si alguno más se quiere apuntar que me avise antes de las 13:00h.
Niko:
A estudiar a derecho.
ESKUBIRA ikastera??????
NO COMMENT.
Miguel porsupusto ke iré a la cena!!
Joe esq con ese menu bueno no falto!!jejeje.
benga geroarte
Arratsean zentralera noa ikastera. Ostera pentsatu degu Urki ta nik alde zaharrean Athletic-en partidua ikustea. Inork interesik badu...
Si sagastiko si, se dice eskubi!!!
Pol, Zepe, bizikletaz ibiltzea jungo gea?? ze ordutan? Pol bizikleta utzi behar didazu, kuloteak...ze bazkaldu behar det??
Xabi Prieto ha entrado en mi hi5....no digo más. O le gusto, o kiere q le enseñe algun regate pa mña...
Spirou, bonito menú. Pese a k mi economia está muy pero q muy dañada, no le puedo hacer askos a esa cena. Ahí estaré!
Ni Polekin 16:15etan gelditu naiz anoetako topo geltokian. Poli deitu bizikleta lortzeko
Gauean Athletic-en partidua ikusteko 21:30tan Boulevard-eko erlojuan. Izan huntsa!
Mozto, prison break grabatu mesedez!!
mi estreno ha sido en el tema de las sepias...
escribo para hacer una aclaracion sobre el comentario que hizo ayer en este medio sobre el estrene de gorka por la cantidad de mal pensaos y perturbaos que hay en este blog.
El estreno significaba que habia pescao!! y la afortunada fue una sepia de 800 g!! MAL PENSAOS!!
HOY FARRON TXABALES!!!
McEwen vete a casa.
ostras hori da pinta duena menu horrek!! nik hemen ere azkeneko afaria daukat!!!esto se acaba......etxera buelta ostegunean!!!!
EL sabado que viene hay sagardo eguna en Oiartzun, si a alguien el apetece venir ya sabe.
Aupa Ateti!!! Realak orain aukera paregabea dauka puntu batera jartzeko!!!
Sagas, oso tentagarria sagardo egunarena. Ostiralean a tope errenditzen badet ikasten me apunto.
grande Iñigo, grandeeeeeee!!!!
Aupa erreala!!! Gaur irabazi egin behar du!!!
AUPA LA REAL!!!
el atletico da mucha pena... y su portero Pichu es mas malo que el caballo del malo
que le paso a torres gorka?
se hizo caquita?
si nicolas parece que se hizo caquitas
Iñigo; zerri galanta zu! Aurrekoan nire borragoma lapurtu zenuen. Hurrengoan "sin falta" itzuli!
Baron Cohen, el intérprete de Borat, encarnará a Freddie Mercury en un biopic
AUPA REAL!!!
Balón Kipsta de fútbol sala bastante guapo bueno decente q tarda en romperse 7euros en decathlon
ya de paso me hacéis una visitilla
no es broma ya lo pillo yo
puto futsal
hoy 9.30 partidito de futbol 7 en martutene??
quien se apunta??
espero respuestas
Yo me apunto.Quien del local se anima? Llamo a Alberto y Sancho.
Yo aun tengo resaka xD
Pero esa no es la excusa. Toy con un huevo de curro y ahora q no hay partidos los findes prefiero meter mas caña entre semana.
Asi que sorry, no conteis conmigo!
partidito 9.30 en martu
-topo
-navarro
-aner
-sancho?
-aqlberto?
mista y arsuaga tambien vienen.
pero por ahora parece que no tiene muxo futuro el tema xabales
De momento la cosa no pinta muy bien, ponemos hora limite 8ymedia?
Si no hay más de diez para esa hora lo dejamos para el jueves...
chabales lo he leido tarde lo del partido me he ido a correr solo he durao media hora y me duele larodilla una barbaridad. jeje de pretemporada ya q hai q pillar la forma.
VAIS A IR A LA CENA DEL CLUB ?
SERA GRATIS NO?
Zepe!
The Prestige pelikula ikusi dezu? Oso ona!
Iñigo lider de tropela y la ostia
si ruben es gratis
iñigo lider y su hermano 6º.... aki hay tongo de los que no hay!!!!! está amañado!!!
Entrevista a Roberto Olabe en www.as.com :
¿Es su mejor trabajo en una dirección deportiva?
No estoy seguro. En la Real conseguimos un subcampeonato de Liga y como entrenador logramos una permanencia. No sé, de lo que sí me siento orgulloso es de haber podido aportar un granito de arena para que el sueño se haya convertido en realidad.
Pues si, muy grandes los hermanos!!
Y Di Luca es un cabrón, lo pongo 2 veces el año pasado y kaka de vaca y este año se sale el desgraciau.
inkesta aldatu!
Apa!! q tal va la semana txabales?
Sagas, yo m apunto al Sagardo Eguna de Oiartzun aunke no se si llegare para la hora xq tengo comida de primos en Lasarte. Ya hablaremos
Iñigo vago mas que vago!!!!
Aldatu inkesta!!! ya que notiziak ez dituzun jartzen behintzat aldatu inkesta!!!!
Osobuko!!
iker vago!!!!
1 Zepe 04016584 54 784
2 Gaucho 04197457 38 771
3 Sagas 03549205 45 750
4 Reto 03560392 43 732
5 Kimi 03831993 35 680
6 Gorkaeff 04205256 45 679 Borrar equipo
7 Punzzz 03946954 44 676
8 "El Jonki" 05488956 36 639
9 Mista 04317720 31 627
10 Topo 04165260 35 607
11 Toki 03678554 38 597
12 Siempre Zlatan 05137990 21 481
13 MIGU´s 05768532 43 468
kimi te tengo a tiro de lapo
Epa mutilak!
Aber, zapaturako ze plan dago Sagas? Nik ikasi egin beharra dut eta erreferentzia orduren bat nahiko nuke nire kalkuluak egiteko.
Tropelari dagokionean egon zaitezte lasai, seguru gutxi iraungo dudala.
El hermanito llega mañana!!!
Se me a acabau el txollo!!! jejeje.
cabron, el chollo de volver y no hacer nada hasta octubre?
Grande Milan.
Iñigo bihar informatuko naiz ordutegiaz, komentatuko dizut.
Ongietorri Aitor!! Ya hay ganas de volver a ver los videos de urki jejejejeje...
Albelda: "todos sabemos cómo son los equipos vascos"
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/valencia/es/desarrollo/997490.html
aber hoy con mas tiempo propongo una patxanguita en martutene para todo el que kiera. 21.30:
-navarro
-mista
-arsuaga
-aner
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aber hoy con mas tiempo propongo una patxanguita en martutene para todo el que kiera. 21.30:
-navarro
-mista
-arsuaga
-aner
-Korta (sin lisiar a nadie, please)
-
-
-
-
-
-
TOOL Azkena Rockera Unai, 12:30etan prentsaurrekoa.
tanta leche para confirmar a TOOL y a Quique Gonzalez.
VAYA FULL.
+ Brant Bjork.
Vaya rueda de prensa de mierda, una full de estambul.
patxanguita en martutene para todo el que kiera. 21.30:
-navarro
-mista
-arsuaga
-aner
-Korta (sin lisiar a nadie, please)
-Santxo
-
-
-
-
-
yo iria pero todabia semana i media de reposo
etxebe, tu vas a renovar el abono? yo me imagino que si. De lo que decidas contestame lo mas pronto posible...
nik ez det tropelerako hartu, hala ere di lucaren denboraldia txapela kentzeko modukoa da
Nico se apunta tambien al partidillo
Osea que estamos
-navarro
-mista
-arsuaga
-aner
-Korta (sin lisiar a nadie, please)
-Santxo
-Niko
En total 7...vamos a echar aunque sea un futboley un 3 pá cuatro?
Topo apuntate!!!
Yo si hay gente pa echar un partido serio me apunto pero x ahora ná d ná. Alguien se apunta al frontón a eso de las 8??
Landa ea zer iruditzen zaizun hau:
temón:
http://www.youtube.com/watch?v=NiRnAO0QJ0E
Increible el toque final de la flauta:
http://www.youtube.com/watch?v=rVdTrK9awg0
Temón2:
http://www.youtube.com/watch?v=3Cc93PsNtyA
IÑIGO:
Sagardo eguna 6tan hasten da.
Sagas; taldea kristona! Sexty Sexersen pare!
Guk hori jotzeko maila badugu!
Wolfmother, diska bakarra, baina a ze diska!!
SextySixersek ez dute FNACean jo behar?
apa ekipo!!ya etxean nago!!bukatu da erasmus niretzako!!!jejejej
Ongietorri Aitor!!
Larunbatean Oiartzungo sagardo egunera etor zaitezke itzulera ospatzeko...
Ordutegi interesgarria, hala ikasi egin dezaket bazkal ostean ere.
Aitor, bertan espero zaitut zeure abenturak konta ditzazun sagardo apar artean.
Aitortxo!!!
Bienbenuto donostira! jijijijiji
Aber noiz egiten degun erasmus party donostin e? Baina giriak behar ditugu!!!
Arratsaldean norbait Ernest-era? Ea tajuzko zeozer egiten dedan.
Aitor, noiz azaldu behar zea lokaletik edo? Zertan ibili zaren jakin nahi dugu.
ba gaur atsaldean azalduko naiz lokaletik!!! ea noiz eramaten ditudan belgikako argazkik!!eta bideoak!!!bideo interesgarriak daude!!!jejejej
Epa! Lehenik eta behin: ongi etorri Aitor!! Eta bigarrik lan bat emango dizuet, zeina torpelakosailkapen nagusiaren goialdea begiratzea izango den. Zur eta lur, hau da, aho bete hortz geratuko zarete emaitzekin. AUPA DILUCA!!!
biar oiartzunera???? ni goizean milagrora noa baina atsaldean m entra a sako. Si eso nerekin kontatu!
tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo, tongo...
aupa Endika, uno mas!!
Di Luca persona NON grata, y Petacchi mas de lo mismo. Chorizos.
Ni ere apuntatzen naiz oiartzunera. Kómo kedamos??
Josetxok esan zion pol-i getinekoek deitu ziotela Rollingen kontzertuan lan egiteko. 6 egun dira, 18tik 24ra eta talde handi bat osatu behar dugu. Ez dakigu zenbat ordutan lan egin behar dugun egunean. Negoziatu behar da.
Nortzuk apuntatzen dira??
Rolling Stones:
-Josetxo
-Pol
-Topo
eguraldi txarra Oiartzunera juteko!!
Ke mierda!!
Oiartzunea euriakin ni enaiz jungo
Portzierto Sagas zurekin nago:Di Luca,Petacchi,Schleck...Chorizos!
McEwen,Haedo,Popovich..desgraciaus!
Segun las malas lenguas, Inaxio Azurmendi da Tropelako administratzailea, hortaz uler daiteke zergatik dauden bi alproja hoiek bi lehenengo postuetan.Tropela TONGO!
Rolling Stones:
-Josetxo
-Pol
-Topo
-sagas
Schleck otro, madre mia, Eufemiano le dio las últimas reservas a este cabrón no me jodas.
Eta Popovych.... ffffffff, sin comentarios.
Por cierto grande Mayo, como siempre.
sagas, red hoterako sarrerak badaude oraindik, ez?
portzierto, rolling stones-en kontzertuan lan egiteko aurretik get in-en lan egin behar izan da? bestela ni apuntatzen naiz
Egia esan kriston kasualitatea da biok lehen postuan egotea baina lasai, nik uste segituan goazela beheruntz.
Portzierto, eguraldi honekin ni donostin geratzen naiz. Barkatuko didazu Sagas baina...
uste det baietz unai. Azkenean zer?
ez det uste esperientzirik euki behar denik.
Eguraldia ez da aproposena ez.
hala ere, norbaitek joateko gogoa badu nik ez daukat arazorik, zerbait desberdina egiteko.
Sagas eguraldi honekin ni ere hemen geratuko naiz.
Aldasoro ez dut uste esperientzia behar denik, apunta zaitez ta gero ikusiko da.
landa toma rock!
http://www.youtube.com/watch?v=02z3gIg9lcQ
Y no, no tiene una lagartija metida por el culo, aunque lo parezca.
http://www.youtube.com/watch?v=c7M1Se-p7uk
Un GENIO.
Rolling Stonensen kontzertua noiz da??
nik lan egiteko prest egongo nintzateke
23 de junio jopkins.
Eta Oiartzunea ez bagoaz ze in dezakegu?
Nik egia esan a estas alturas de la vida Oiartzunea jendeak jun nahi badu, jungo naiz
Rolling Stones:
-Josetxo
-Pol
-Topo
-sagas
-Aldasoro
Punti aste hontako karteldegia aldatu beharko da...
Bueno txabales, Urkikin 5:20etan geau naiz Gipuzkoa plazan Oiartzunea juteko.Animatu!!!
Orain hitzegin det Urkirekin. Apuntatzen naiz nola ez.
endika ere badator ez?
Ba ez dakit.Dena den, Anso,Mozto,Aitor,Iñigo...animatu daitezke
pues klaro noala. Tengo gato!!!
a ver si luego kon el pedo no lo piso, ke es enano
oain lokalera noa a kalentar. 5ak eta 20tan plaza gipuzkoan
a ta rolling stones nik ere
Rolling Stones:
-Josetxo
-Pol
-Topo
-sagas
-Aldasoro
-endibias
Aitor ta ni ez goaz Oiartzunera.
Nos rendimos ante las tempestades ke puedan aparecer durante esta tarde.
se comenta q el PUNZZZ lo dio todo ayer en el concierto de OT en bilbao. está encantado con el autografo q le dio JESUS VAZQUEZ!!
Publicar un comentario